Gode tips til at få kunder til at komme retur

oprettet d. under Business

Man siger, at cirka 20% af dine kunder står for op til 80% af din indtjening. Det er de faste kunder, som udgør de 20%

Det er meget normalt at miste kunder i ny og næ, det er en del af det at være selvstændig, men der er metoder til, at du kan fastholde dem bedre. Her kommer vi med vores 3 bedste trin.

#1 Plej dine kunder

En god måde at pleje sine kunder på er, at sige til dem, at de skal huske at ringe hvis de har udfordringer med deres behandling. Skulle det ske, at der er udfordringer og de kontakter dig, så sørg for at udvise den bedste service - og gør det med et smil.
Forklar at fejl kan ske - også for dig :-)

#2 Fordelsprogrammer

Hos os har vi et lille bonuskort - når de kommer til 10 opfyldninger, så får de den 11. gratis. Det er en rigtig god måde at holde på kunderne på.
Det kan også være andre tiltag som betyder, at dine faste kunder har det ekstra godt. Vær kreativ!

#3 Følg med tiden!

Sørg for, at du hele tiden er opdateret på tidens trends. Sørg også for, at du ved hjælp af uddannelse hele tiden har dit håndværk i orden - for så er der ingen i kundernes verden, som er bedre end dig!


Ingen kommentar(er)
Skriv din kommentar